دانلود نرم افزار اس ام اس های آماده با قابلیت ارسال برای آندروید iRsms 2.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5210
نویسنده : سید علی سهرابی

دانلود نرم افزار اس ام اس های آماده با قابلیت ارسال برای آندروید iRsms 2.0

اگر شما هم روزانه اس ام اس های زیادی را از دوستانتان دریافت و یا به آن ها ارسال می کنید و دوست دارید مجموعه ای از اس ام اس های آماده با محتوای جوک ، عاشقانه ، طنر ، مناسبتی و تصویری را به صورت آپدیت داشته باشید ما به شما نرم افزار iRsms را پیشنهاد می کنیم .

این نرم افزار انبوهی از اس ام اس های جدید و آپدیت را با موضوعات مختلف در خود جای داده است که همگی اس ام اس ها به صورت مستقیم قابلیت ارسال نیز دارند و شما با خواندن هر اس ام اس در صورتی که خواستید می توانید مستقیما آن را برای دوستان خود ارسال کنید . این نرم افزار دارای یک دیتابیس کامل از اس ام اس های مختلف است که این دیتابیس پس از نصب نرم افزار با متصل بودن به اینترنت به صورت خودکار دانلود می شود . دقت نمایید در نخستین استفاده از نرم افزار باید به اینترنت متصل شوید و اجازه بدهید قسمت های مختلف نرم افزار با اتصال به اینترنت آپدیت شوند و شما اس ام اس های جدید و آپدیت را دریافت کنید . پس از دانلود شدن دیتابیس شما به صورت آفلاین نیز قادر به استفاده از نرم افزار خواهید بود . iRsms از ادامه مطلب و از سرور apktops  با لینک مستقیم قابل دانلود است .

 
  • حجم فایل: 1 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: